Monday, January 19, 2009

Hening pagi..


Salam semua..pg ni aku bgn agak awal la..dlm 4.30 ag..ada la sebabya..sebenarnya semalam aku tido dalam kesedihan la gak kononnyer..bgn2 pg ni terus godek2 blog aku ni..maklum la..baru semalam aku create..mujur la Dura ajar aku..thanks Dura..hehehehe..Banyak sebenarnya kelebihan blog ni yer..baru skng aku tau..bgs gak lec aku suruh buat benda ni..lau tak..bila la aku akan ada benda n.au tak sebelum ni aku juz layan fs jelah..hemm..xdop inovasi langsung kn??haaa..nak mengata aku la tu..wawawa...arini aku xde kuliah...ia la..isnin n selasa memang free ar..dont be jeles2 ye...hik2..p jap g nak kampus gak..da discusion..ni 2nd discusion la sem ni.bermulalah kembali kehidupanku sbg mahasiswi..kesibukan yang melanda akan kembali..huhuhu..ape aku merepek ni...jap2..malam ni pun aku g kampus gak..da latihan silat..bagus tau bersilat ni..banyak gak kelebihannya..boleh pertahankan diri, aku juga boleh jadikan ia sebagai aset untuk aku diet..hik2..pecah rahsia aku kan..xpelah...ngan korang2 jer..k lah..nanti aku cite lagi..aku rasa cukup la dulu sebagai permulaan blog ni..ni nak try jer...p sume diatas citer benar ye..hehehehe..nanti pakat2 la kite berkawan yer...xtau la betul ke x penggunaan bahasa..hi2..k lah..nway..salam perkenalan dan persahabatan dari aku yer..k,Assalamualaikum dan selamat pg Malaysia..

No comments:

Post a Comment